Tervetuloa Tampan kotisivuille

Ajankohtaista

Tampajan Torpedot järjestää yhteistyössä Kylmälän VPK:n kanssa jäsenilleen alkusammutusharjoituksen lauantaina 20.1. 2007 kello 12:00.
Koulurataharjoitukset saatin läpivietyä ilman suurempia kommelluksia. Pienen odottelun......
Lauantain rataharjoitusten lähtölista ja aikan ohjeellinen ja muutoksia saattaa tulla kun paikalla on vain "oma" porukka. Radan rakennus alkaa kello 14:00 ja suotavaa olisi että kaikki osallistujat osallistuvat radan rakentamiseen ja harjoitusten jälkeen purkuun. Seuraa tarjoaa jälleen kahvit ja pullat.
Kauden ahkerin kisaraportin kirjoittaja on taas laittanut raporttia tulemaan Tuuliharjan seurakoulukilpailuista.
Tampajan Torpedot järjestää yhteistyössä Kylmälän VPK:n jäsenilleen alkusammutusharjoituksen lauantaina 20.1. 2007 kello 12:00.
Lauantaina 2.12.2006 klo 11. alkaen. Siivotaan pihaa remonttien jäljiltä ja muista roskista ja poltetaan hiekkakuopassa risuja. Kaikki mukaan, niin saadaat pihat siistiin kuntoon. Urakan jälkeen klo 16.30 Lille tarjoaa takkahuoneella fondueta. Nam ! Laita nimesi ylätallilla olevaan listaan pe 1.12 klo 15 mennessä, jotta Lille tietää ruokailijoiden määrän.
Pidetään lauantaina 16.12.2006 klo 15.00 alkaen.
Taas on aika vuodesta jolloin joulu lähestyy ja tunnelman luojana on monasti kynttilä.
Eviriders järjesti sunnuntaina 28.10 seurakoulukilpailut Evitskogin ratsastuskoululla.
TAMPAn janet Johanssonin tahti sen paranee sitä mukaa kun kausi alkaa loppua....raportti Luoman seurakoulukilpailuista.
RSS ATOM